BILDZ

Publicerad 2013-09-05 14:49:00 i Fjälle+Malle=Fjalle,

Välkommen att beskåda vår superba lägga!
 
Vår superbraiga säng med superbraiga lakan som vi köpte på Primark:
Thorleif och Kråkan som förgyller tillvaron lite:
Finaste och viktigaste inredningsdetaljen:
Eleonor filosoferandes i vår bäddsoffa, del ett:
Utsikt från fönstrena:
Eleonor filosoferandes i vår bäddsoffa, del två:
Eleonor vilandes på heltäckningsmattan:
Hallen med den pråliga spegeln:
Lille lille köket, med supertoastern (i kastrullen finns kokat vatten på avkylning - survival mode!):
Malin, 180 cm, klättrandes på diskbänken för att illustrera takhöjden:
Sneaky utsikt från köksfönstret (vänstra byggnaden är McDreamys place!):
Badrummet, med nyinköpta handdukar från Primark (tack gud för dem, så att vi kunde DUSCHA i denna tropikvärme) (obs! ej den fula bruna golvhandduken, den fanns redan):
Viktigaste inredningen i badrummet:
 
Det var allt! Fint va?! Kom och hälsa på!!!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Nomme

Publicerad 2013-09-05 15:20:58

Kommer dirre! ♥♡★☆

Postat av: Sophie

Publicerad 2013-09-05 15:44:30

Wow! Vilken lya :-D

Postat av: kellita

Publicerad 2013-09-05 19:25:12

SER FANTASTISKT UT! wi!

Postat av: Åsa

Publicerad 2013-09-06 22:13:05

Tror jag tar flyget över imorrn.. vill vill vill! Jag vill handla på Primark.. det fanns ju inte där på stenåldern när jag var där!

Postat av: lotta

Publicerad 2013-09-11 16:43:05

Eftersom jag inte kom till Gotland så får jag väl se till att komma över till er nu i höst! !!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela